• Al meer dan 250.000 houtplaten geleverd
  • GRATIS verzending vanaf €48
  • Goedkoopste van Nederland!

Een moment geduld aub..

Service

13-6-2019: Heeft u gekozen voor levering voor vaderdag?

Momenteel werken wij keihard om alle bestellingen die op tijd voor vaderdag zijn besteld te verzenden. We kunnen u melden dat we qua productie op schema liggen. De laatste orders worden zaterdag in levering gebracht. Zodra de order verzendklaar gemaakt is ontvangt u hiervan een verzendmail met daarin een track&trace link zodat u de bestelling kunt volgen. De link wordt actief zodra DHL het pakket heeft ingescand. Heeft u verdere vragen over uw zending dan kunt u contact opnemen met DHL via de DHL servicelijn.

NL: 0900 222 21 20

BE: 0900 200 09

Veelgestelde vragen over foto op hout

Welkom bij de klantenservice

Bij FotoOpHoutStunter.nl vinden we het meer dan logisch dat je bij het bestellen van een foto op hout af en toe vragen hebt. Daarom hebben we een aantal vragen voor je op een rijtje gezet. Onderstaand vind je een overzicht van de veel voorkomende onderwerpen.

Heb je een vraag die er niet tussen staat of heb je een opmerking? Dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice!

Meestgestelde vragen

Meestgestelde vragen

Wat is de levertijd van een fotoproduct?

In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden.

Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor een standaard- of een spoedzending. Voor een snelle of spoedzending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

Product Standaard* Spoed*
  • Canvas
  • Textielposter
  • Gekreukeld canvas
  • Aluminium
  • Poster
  • Foto in lijst
  • Airtex behang
3 1
  • Forex
  • Hout
  • Glas
  • Tuinposter
  • Fotokoffer
4 2
  • Wandkleed
  • Zitzak
  • Vinyl behang
  • Deurposter
5 2
  • Sierkussen
  • Kussensloop
  • Houtblok
5 3
  • Sleutelhanger
  • Mok
  • Muismat
  • Tegel
3 1
  • Klok
  • Snijplank
  • Onderzetter
  • Placemat
  • Puzzel
  • Wijnfles
  • Schort
  • Toilettas
4 2

* De levertijd is aangeduid in werkdagen indien vóór 15:00 uur besteld

LET OP: de levertijd gaat in zodra wij je bestelling ÉN je betaling hebben ontvangen!

Heb je betaald via bankoverschrijving? Dan kan het enkele dagen duren voor wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij jouw product in productie. Bij betaling via iDEAL en achteraf betaling wordt jouw bestelling meteen in productie genomen.

LET OP! Heb jij een foto besteld met een special effect of een collage, dan gaat de levertijd in zodra je akkoord hebt gegeven aan het ontwerp!

Wij zijn in onze levertijden afhankelijk van onze vervoerspartner. Soms kan het voorkomen dat de levertijd buiten on ze macht afwijkt van onze standaarden. Wij vragen hiervoor je begrip.

terug naar overzicht

Wat is de status van mijn bestelling?

Via e-mail ontvang je statusupdates van ons over de voortgang van je bestelling. Ontvang je deze e-mails niet? Dan komen de e-mails waarschijnlijk in je 'Spam' of 'Ongewenste post' terecht. Ga naar de betreffende berichten en geef aan dat de afzender veilig is, dan ontvang je onze e-mails in het vervolg in je Postvak IN.

Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Dan kun je de status van je bestelling bekijken in je persoonlijke account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en je kunt direct de status van je bestelling bekijken.

> De status van mijn bestelling bekijken

terug naar overzicht

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. 

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

▲ terug naar overzicht

Ik kan mijn bestelling niet afronden, wat nu?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via het mailformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je foto op canvas kunt genieten!

▲ terug naar overzicht

Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Wil je graag een foto op canvas laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? In dat geval kun je tijdens het bestellen aangeven dat jij jouw foto wilt laten controleren. Vink daarvoor in stap 2: Extra opties aan 'Ja, ik wil mijn foto laten controleren'. Voor een kleine meerprijs controleren wij jouw foto op kwaliteit, waardoor jij zeker weet dat jouw foto mooi en scherp zal worden afgedrukt. Mocht de kwaliteit van je foto onvoldoende blijken te zijn, dan nemen wij contact met je op zodat je uiteindelijk een foto op canvas van topkwaliteit ontvangt!

▲ terug naar overzicht

Mijn betaling is mislukt, wat kan ik nu doen?

Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank: Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via een overschrijving.
  • Er is een storing bij de betreffende betaaldienst: Als betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes of wachten tot de desbetreffende betaaldienst de storing heeft opgelost.
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd: Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat MultiSafepay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor MultiSafepay heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. MultiSafepay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. 
  • Wat als achteraf betalen niet lukt? Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes.

▲ terug naar overzicht

Kan mijn foto op hout buiten worden opgehangen?

Bij FotoOpHoutStunter.nl bieden we vier verschillende houtsoorten van de beste kwaliteit aan. Toch is niet elke houtsoort geschikt voor buitengebruik. Ayoushout is dit wel. Een foto op ayoushout is bestand tegen weersinvloeden en kun je dus met een gerust hart buiten ophangen. Omdat hout een natuurproduct is en dus altijd 'werkt', raden we je wel aan om je houtprint onder een afdakje te hangen. Zo voorkom je onder andere kromtrekken van de planken.

> Houtprint ayoushout goedkoop

▲ terug naar overzicht

Wat kost een foto op hout?

FotoOpHoutStunter.nl levert de goedkoopste foto op hout van Nederland. Door onze doorlopende kortingsactie bieden wij gegarandeerd de goedkoopste foto op hout van Nederland aan. Daar hoef jij verder niks voor te doen: wij hebben de korting al voor je geactiveerd!

De prijs van je foto op hout hangt af van het formaat en de houtsoort die je kiest. De goedkoopste houtprint die wie aanbieden is slechts € 6,20! Bekijk onze prijslijst met de goedkoopste foto op hout.

> Formaten en prijzen

▲ terug naar overzicht

Hoe wordt mijn foto op hout bezorgd?

Als je een houtprint hebt besteld, dan gaan wij een order voor je maken. Vervolgens zorgen wij ervoor dat je bestelling binnen 4 werkdagen wordt klaargemaakt. Aan het einde van de werkdag komt onze vervoerspartner DHL de met zorg ingepakte bestellingen ophalen.

Zodra je bestelling is opgehaald, ontvang je van ons een e-mailbericht met de melding dat je foto op hout is verstuurd. In de meeste gevallen heb je je bestelling binnen 2 werkdagen, na het ontvangen van deze e-mail, in huis.

▲ terug naar overzicht

Is het mogelijk om een spoedbestelling te plaatsen?

Ja, dit is mogelijk. Selecteer de optie Spoedzending in de checkout.

▲ terug naar overzicht

Hoe hang ik mijn foto op hout op?

Als je je houtprint aan de wand wilt ophangen, raden we je aan een ophangsysteem bij te bestellen. Het ophangsysteem vind je in stap 2 van het bestelsysteem en kost € 3,67.

▲ terug naar overzicht

Bestellen

Productoverzicht

Bij FotoOpHoutStunter.nl kun je terecht voor jouw mooiste foto op hout. Ook kun je bij ons terecht voor andere wanddecoratie. Zo bieden wij ook foto op aluminium, foto op glas, foto op canvas, foto op textielposterfoto op forex, fotoposters, foto op tuinposter, gekreukeld canvas, foto op deurposter en foto op wandkleed aan.

Ook kun je bij ons terecht voor de leukste fotoproducten. Je kunt onder andere kiezen uit een foto op mok, foto op sleutelhanger en foto op fotoblok. Bekijk ze snel allemaal!

▲ terug naar overzicht

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Klik op de groene bestelbutton ´Direct bestellen´ of op de knop 'Bestel je foto op hout hier'
  • Kies vanaf waar jij jouw favoriete foto wilt uploaden
  • Je bent nu in de besteltool
  • Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op hout. Klik op de groene bestelbutton 'Begin met personaliseren' of op de bestelknop 'Upload je foto'
  • Je kunt nu eerst formaat en framedikte selecteren
  • Vervolgens selecteer je eventuele extra opties
  • Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'In winkelwagen'
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven
  • Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Pas toe'
  • Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Pas toe'
  • Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Door naar afrekenen'
  • Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties
  • Wij gaan meteen voor jou aan de slag!

▲ terug naar overzicht

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Als je foto al in productie is genomen, is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar overzicht

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op FotoOpHoutStunter.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling

Account aanmaken

▲ terug naar overzicht

Wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar overzicht

Betaling

Betalen via iDEAL of MisterCash

Internetbankier je bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, Regiobank, van Lanschot, ASN Bank, Bunq, Knab of Triodos Bank? Dan heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet. Betalen met MisterCash is een service voor onze Belgische klanten en werkt op dezelfde wijze als iDeal.

Waarom betalen via iDEAL of MisterCash?

  • Betalen via iDEAL of MisterCash is bij FotoOpHoutStunter helemaal gratis.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
  • Je hoeft niets te installeren om iDEAL of Mistercash te gebruiken.

Terug naar overzicht

Achteraf betalen via Afterpay

AfterPay voert voor FotoOpHoutStunter.nl het achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. AfterPay houd je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geaccepteerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Waarom betalen via Afterpay?

  • Betaal pas wanneer je je fotoproduct hebt ontvangen.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.

LET OP! Voor betalen via Afterpay rekenen wij €2,95 extra aan bemiddelingskosten.

Terug naar overzicht

Betalen via Creditcard

Wanneer je wilt betalen via Mastercard, eMaestro of Visa dan kan dit door de gewenste betaalmethode te kiezen tijdens het afrekenen.

Voor betaling met Creditcard rekenen wij €1,95 bemiddelingskosten.

Terug naar overzicht

Betalen via PayPal

Indien je een account hebt bij Paypal dan kan je ook hiermee betalen. Wanneer je geen account hebt bij Paypal dan kan je alsnog betalen via Mastercard of Visa. Dit kan door te kiezen voor ''betalen als gast'' bij PayPal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.paypal.nl.

LET OP! Voor betalen via Paypal rekenen wij €1,95 extra aan bemiddelingskosten.

Terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Als je kiest voor bankoverschrijving, dan maak je zelf het verschuldige bedrag over naar onze bankrekening. Van onze partner MultiSafepay ontvang je dan een e-mail met alle gegevens om het bedrag over te maken.

LET OP: Betalen via overschrijving is gratis, maar kan enkele dagen verwerkingstijd in beslag nemen. Dit heeft dus invloed op de levertijd van uw bestelling.

Terug naar overzicht

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een bericht via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.

▲ terug naar overzicht

Levering

Verzendkosten

Voor al onze bestellingen geldt: vanaf €48 GRATIS verzending!

Wanddecoratie

Waarde van de bestelling Verzendkosten
Bestellingen tot €48 € 5,95
Bestellingen van €48 en hoger GRATIS


Cadeaubonnen: Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 2,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 3,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

Wil je een fotoproduct verzenden naar het buitenland? Kijk dan even bij verzending naar het buitenland voor meer informatie.

▲ terug naar overzicht

Verzending naar buitenland

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:

Wanddecoratie

Waarde van de bestelling Verzendkosten
Bestellingen tot €48 € 6,95
Bestellingen van €48 en hoger GRATIS


Cadeaubonnen: Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben?

Onze fotoproducten worden geleverd door onze vervoerspartner DHL. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van DHL heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.
  • De chauffeur van DHL heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.

Bezorging bij een afhaalpunt

Wil je liever niet dat je pakketje wordt afgeleverd bij de buren of dat je een afspraak voor een nieuwe levering moet maken? Je kunt bij ons nu ook kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een DHL Pickup Point. Zodra het pakket hier is afgeleverd, kun jij hem komen ophalen!

▲ terug naar overzicht

Fotoproduct retour sturen

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen via het mailformulier.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

▲ terug naar overzicht

Foto op hout informatie

Wordt mijn foto op horizontale of verticale houtplanken geprint?

Doordat je foto op hout wordt geproduceerd op meerdere planken (behalve bij multiplex) en er kieren tussen de planken zitten, kan je foto bij elk standaard formaat dat we aanbieden op horizontale of verticale planken worden geprint.

In stap 1 van ons bestelsysteem kun je onder het kopje 'Positie planken' aangeven of je foto op horizontale (liggende) of verticale (staande) planken moet worden geprint.

▲ terug naar overzicht

Kan ik mijn foto op hout schoonmaken?

Je kunt je foto op hout schoonmaken met een droge of licht vochtige doek. Gebruik een zachte doek en GEEN sterke schoonmaakmiddelen, zodat de houtprint niet wordt beschadigd.

▲ terug naar overzicht

Op welke houtsoort wordt mijn foto geprint?

Bij FotoOpHoutStunter.nl kan je foto op verschillende houtsoorten worden geprint. Wij bieden modellen van vurenhout, ayoushout, steigerhout en multiplex aan.

Een foto op vurenhout wordt gemaakt van hout dat afkomstig is uit Zweden. Deze houtsoort is licht van kleur en je ziet duidelijk de noesten en nerven.

 > Foto op vurenhout goedkoop

Ayoushout heeft een donkerroodbruine kleur en is zeer geschikt om buiten te gebruiken. Deze houtsoort bevat bijna geen noesten, maar je ziet wel de nerven.

 > Foto op larikshout goedkoop

Bij een foto op steigerhout maken wij gebruik van echt en gebruikt steigerhout. Alvorens je foto geprint wordt, ondergaat het steigerhout eerst een uitgebreide schuur- en wasbeurt.

 > Foto op steigerhout goedkoop

Een foto op multiplex bestaat uit één geheel, er komen dus geen naden in je foto. Multiplex bestaat uit meerdere dunne lagen hout die verlijmd worden tot een houtplaat van 2 cm dik.

 > Foto op multiplex goedkoop

▲ terug naar overzicht

Zie ik nerven en noesten in het hout door mijn foto heen?

Nerven zijn zichtbare lijnen in hout en noesten zijn donkere kringen. Als we het hout onbewerkt laten, zullen de nerven en noesten duidelijk door je foto te zien zijn. Uiteraard letten we er bij het uitzoeken van het hout wel op dat er niet téveel nerven en noesten in zitten. 

Hout is een natuurproduct en dus zul je de eigenschappen, ondanks onze strenge kwaliteitscontrole, soms kunnen zien. Om de zichtbaarheid van nerven en noesten zoveel mogelijk te beperken, raden wij een whitewash behandeling aan. Dit zorgt er ook voor dat de foto zo kleurecht mogelijk wordt geprint.

▲ terug naar overzicht

Wat houdt een whitewash behandeling in?

Een whitewash laag is te vergelijken met een wit laagje verf. Door deze laag zie je de nerven en noesten minder door de foto heen en wordt je foto helderder en kleurechter afgedrukt. De whitewash behandeling is optioneel, omdat het voor sommige foto's juist mooi is als de hout eigenschappen door de foto heen zijn te zien. Bij foto's met gezichten of zwart-wit foto's raden wij altijd aan om een whitewash-laag op het hout aan te laten brengen.

Ga je voor een whitewash behandeling? Vink de optie dan aan in stap 3 van het bestelsysteem. Voor een foto op hout met whitewash betaal je 22% extra bovenop de standaard prijs van het betreffende formaat.

▲ terug naar overzicht

KLANTENSERVICE

Vragen

Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn. 

Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

Suggesties

Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten! 

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via het mailformulier.
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 14.00 uur tot 16.00 uur en van 18.30 tot 21.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

▲ terug naar het overzicht

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

   > Algemene Voorwaarden

▲ terug naar het overzicht

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan. 

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren. 

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even contact met je op.

E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

▲ terug naar het overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser. 

▲ terug naar het overzicht