Laden... Even geduld...

Foto Op Hout goedkoop

Retour en teruggaven

Bent u niet helemaal tevreden met uw fotoproduct? Of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op. Wij willen dat al onze klanten tevreden zijn en helpen u graag wanneer u een klacht heeft over uw fotoproduct. Het liefst ontvangen wij de klachten via de mail: info@fotoophoutstunter.nl

Wij willen zo snel mogelijk uw klacht afhandelen, daarom is het handig dat u een aantal foto's mee stuurt van uw product. Zo kunnen wij ook snel zien wat het probleem is, waardoor het probleem zo snel mogelijk afgehandeld kan worden. Als u uw klacht op werkdagen naar ons opstuurt, krijgt u binnen 24 uur reactie op uw bericht.

Mocht uw product retour worden gestuurd, dan hoeft u daar niks voor te regelen. Wij zorgen voor een afhaalopdracht met onze leverancier GLS, zodat u zelf het product niet retour hoeft te sturen. Als wij geen bericht hebben over uw klacht, stuur dan ook niet zelf het product retour. Ook zonder een akkoord van ons hoeft u uw product niet zelf retour te sturen. 

Fotoproduct terug sturen

De fotoproducten die je bestelt worden worden voor je op maat gemaakt op basis van jouw geuploade foto en jouw keuzes in de besteltool. Om deze reden kun je het maatwerkproduct niet naar ons retourneren. Uiteraard kun je het product wel retourneren wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen van het fotoproduct missen. Wil je het fotoproduct retourneren? Dan willen we je vragen de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte van het probleem!

Heb je een klacht? Stuur ons dan innen 14 dagen na ontvangst van je product een omschrijving van de klacht, voorzien van een foto van het desbetreffende product naar: info@fotoophoutstunter.nl

2. We komen het product bij je afhalen, gratis! 

Indien nodig, regelen wij binnen 2 werkdagen een afhaalopdracht voor jouw bij onze vervoerspartner GLS. Het fotoproduct kan bij jou thuis opgehaald worden, zodat je zelf niet het product retour hoeft te sturen. De kosten van de retourzending van het product zijn voor onze rekening. Belangrijk: stuur het product nooit zelf retour zonder dat wij van de klacht afweten en akkoord hebben gegeven voor de retourzending. Het is voor ons namelijk dan niet te achterhalen dat het pakket van jou afkomstig is.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour

Afhankelijk van je klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het product bij ons retour is gekomen, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening

 

Nu bestellen